ENTRAR

logo_articattour_header_mayo24

Quintet Quatre+1

El Quinteto Quatre+1 es una formación que se fundó en 2015 con el objetivo de transmitir la pasión que sienten sus integrantes por la música. El sello de identidad del quinteto viene marcado por la música clásica, pero se atreven con otros estilos como el jazz, el ballet, los cuentos infantiles y el teatro. Su intención es acercar un grupo poco habitual en las salas de concierto y, por eso crean un repertorio propio, arreglan obras de orquesta o de otras formaciones y las adaptan a su formación dando siempre un toque de originalidad.

El Quinteto Quatre+1 lleva casi 10 años dando conciertos por toda Cataluña en diferentes festivales como el Romanic Musicau, Música en los Castillos, Conciertos Clásicos en L’Escala-Empúries, el Ciclo de Música de Sant Martí de Provençals, Sons Clàssica o Ciclo de primavera en Cervera, entre otros. También ha colaborado con el Ballet Contemporari de Catalunya.

imágenes
videos
lista de reproducción
No se encontraron listas de reproducción.
información
cobertura geográfica
redes sociales
formatos de espectáculos
  • EL TRENCANOUS

    Tot comença un dia quan la Carla decideix posar ordre a les golfes i es troba una caixa plena de contes; els tres porquets, la Blancaneu, però d’entre tots els llibres es troba el conte que més li agradava,, “El Trencanous”. La Carla comença a recordar les joguines, el regne de les rates, i tots els dolços que apareixen en aquella història tan màgica, i de cop i volta apareixen uns músics i els seus instruments...

    espectáculo Público

    0.45 horas de duración

    + información
  • QUADRES D'UN QUINTET

    El Quintet Quatre+1 presenta la coneguda obra "Els quadres d'una exposició" de Modest Mussorgsky la qual està inspirada en una exposició pòstuma de deu pintures i dibuixos del seu amic íntim, l'arquitecte, pintor i escultor Viktor Hartmann.
    El Quintet Quatre+1 fa la seva adaptació d'"Els quadres d'una exposició", recreant el passeig per una exposició amb la parada corresponent a cada quadre. L’impressionisme ens transportarà al millor museu que puguem imaginar sense moure’ns del lloc.

    espectáculo Público

    0.45 horas de duración

    + información
  • OTROS FORMATOS

    Consúltenos si no hay ningún espectáculo que se adecue al formato que pueda necesitar.

    + información
Scroll al inicio

Acceso Usuarios